Friday, September 3, 2010

Pakej Lawatan Guangzhou AdHOC Trip (SELESAI!)


Update 1 : Saya sudah menerima 4 pre registration utk lawatan selepas raya nanti. Kepada yang telah emel, saya akan balas secepat mungkin. Agak sebok kebelakangan ini.

Update 2 dan 3: Tarikh sudah confirm! 4 registered.
1 pre-registered
Kepada yang belum mendaftar dan ingin menyertai trip ini, masih ada 2 kekosongan iaitu sama ada



2 perempuan
1 lelaki dan sepasang suami isteri

JANGAN LEPASKAN PELUANG
KUMPULAN YANG KECIL
MASA YANG CUKUP UNTUK MENINJAU PASARAN, MEMBELI CONTOH DAN MEMBORONG


Update 4 : Trip Memborong ke China  Oktober 2010 telahberjalan lancar dan telah selesai. Trip akan datang Mac 2011. Daftar untuk trip Mac 2011 disini

Departing from KL LCCT
Date :10-15 Oktober 2010 CONFIRMED! Boleh beli tiket sendiri.


Duration : 6 days 5 night (Boleh borong sakan!)

Sesiapa yang berminat untuk menyertai trip ini sila hubungi saya.

Yuran : RM 150 / seorang (Aik kenapa murah sangat??? Baca dengan teliti keterangan di bawah)

Perkhidmatan yang disediakan
  • Lawatan ke plaza2 borong di China
  • Kemudahan penghantaran barang yang cepat dan murah
  • Urusan penginapan di hotel 3 - 4 bintang
  • Sesi suai kenal dan tukar2 idea percuma
Perkhidmatan tidak disediakan
  • Tiket kapal terbang adalah tanggungjawab sendiri.
  • Vvisa adalah tanggungjawab sendiri. Saya boleh tolong uruskan dengan charge yang sangat minima (RM 15 upah runner)

Syarat2nya seperti dibawah

  • Hanya akan bertumpu kepada plaza pakaian lelaki dan wanita, plaza pakaian dan akesori kanak2 dan bayi, plaza beg, plaza mainan, plaza gift dan souvenir
  • Perjalanan di dalam bandar Guangzhou menggunakan teksi dan metro. Tambang tanggung sendiri
  • PERHATIAN : Lawatan ini adalah berbentuk lawatan sambil belajar. Sekiranya anda seorang yang ingin berdikari di masa akan datang, saya galakkan anda menyertai trip ini.
Kelebihan menyertai lawatan ini
  • Di masa akan datang anda boleh pergi sendiri
  • Masa anda jimat
  • Jimat kos penginapan dan pengangkutan kerana bergerak beramai2 dan menggunakan METRO
  • Anda belajar dan terus praktikkan segala pengetahuan dan pengalaman yang bakal diperolehi
  • Grup dan kumpulan yang kecil. 4 - 6 orang sahaja
    Yuran : RM 150 / seorang
    Percuma : Pouch berisi keperluan utk anda memborong

    Emel saya BEZAHRA @ GMAIL.COM utk keterangan lanjut. Pre register utk trip akan datang. Mungkin selepas raya. Terhad utk enam orang sahaja.

    Update : Saya sudah menerima 5 pre registration utk lawatan selepas raya nanti. 4 orang sudah confirmed! Masih ada dua kekosongan lagi. CEPAT SEBELUM TERLAMBAT!

    7 comments :

    Saya sudah menerima 4 pre registration utk lawatan selepas raya nanti. Kepada yang telah emel, saya akan balas secepat mungkin. Agak sebok kebelakangan ini.

    salam..
    ada kosong lagi tak untuk 2 orang perempuan..? Date biler?

    TQ

    firdawani_77@yahoo.com

    Boleh email pada saya atau contact sy. Sy berminat. ridhwanmofaz@gmail.com
    No tel: 0129788303

    Salam sy berminat email sy nar_castle@yahoo.com
    Phone no 0133974442 shikin

    Share with friends