Friday, November 5, 2010

Update Seminar dan Trip


Update terkini Seminar Memborong ke China 11 Disember 2010


Saya menerima banyak emel bertanyakan tentang seminar dan trip. Antara pertanyaan yang saya kerap terima

  1. Adakah trip terdekat dalam bulan Disember ini?
  2. Masih adakah tempat kekosongan utk seminar Disember ini? 
  3. Bolehkah saya walk in semasa hari seminar?
  4. Bolehkah saya berjumpa dengan tuan untuk berbincang lebih lanjut?
  5. Bilakah trip pada bulan Mac 2011 akan diadakan?
Jawapannya

  1. Saya akan adakan trip Disember 2010 sekiranya menerima 6 pendaftaran. (Trip tidak dapat dijalankan kerana kekangan waktu dan masa)
  2. Masih ada 8 kekosongan. Sila daftar dan buat pembayaran bagi pengesahan tempat. Pendaftaran ditutup. Sila emel saya untuk mendaftar. Bayaran sebanyak RM 50 akan dikenakan.
  3. Saya akan update jumlah akhir peserta 3 hari sebelum seminar. Sekiranya ada kekosongan walk in are welcome. (Bayaran walk in adalah RM 50)
  4. Boleh. Tapi saya mengenakan bayaran konsultansi sebanyak RM 20 / 15 minit atau RM 30 / 30 minit
  5. UPDATE!!! Trip bulan Mac akan diadakan pada 3-7 Mac 2011. Daftar segera dengan mengemail saya bezahra@gmail.com

0 comments :

Share with friends