Tuesday, December 25, 2012

TRIP DAN SEMINAR BORONG CHINA 2013


ALHAMDULILLAH.

Semua yang dirancang telah berjaya dijalankan. Sepanjang tahun lepas hanya sekali sahaja saya membatalkan trip ke China kerana kekurangan peserta, manakala semua seminar yang dinyatakan tarikhnya telah dijalankan!

Saya ucapkan terima kasih kepada semua yang telah memberikan sokongan padu. Begitu juga penyertaan rakan2 dalam FB Borong China yang kni telah mencecah 3500 fans.

Bagi tahun 2013, saya telah pun menyusun tarikh2 trip yang boleh dirujuk disini. Untuk seminar pula, tarikhnya sudah ada tapi belum dipublish lagi disini

2012 bakal melabuhkan tirai. Bagi saya 2012 secara peribadi adalah tahun terbaik sepanjang 5 tahun saya menceburi bidang perniagaan. Saya tamat belajar di Germany pada Nov 2006 dan memulakan perniagaan Mac 2007. Saya tidak pernah bekerja dengan mana2 majikan dan alhamdulillah sehingga kini syarikat saya dan syarikat sekutu saya menjadi majikan kepada 4 orang pekerja

Apa barang HOT 2013?

Anda boleh baca disini ramalan saya untuk bisnes yang bakal meletop di 2013



0 comments :

Share with friends