Friday, September 27, 2013

Cara-cara menjual produk online


Banyak cara untuk menjual produk online. Saya bermula menjual produk menggunakan platform blogspot sekitar 5 tahun dulu. Saya kira masih ada penjual online yang menggunakan platform utk menggunakan blogspot untuk menjual kerana tertarik dengan kefleksibelannya dan juga kerana blogspot mesra ennjin carian terutamanya Google

Saya juga masih menggunakan blogspot/blogger untuk menjual secara online. Saya kira selagi mana sesuatu bisnes itu dapat mengurangkan kos operasi, ia perlu berbuat demikian.Tapi dengan peredaran masa dan juga bertambahnya produk, saya memerlukan sebuah penyelesaian agar jualan saya dapat diurus dengan mudah dan pemasarannya dapat diluaskan ke platform lain terutamanya Facebook.

Saya kongsikan slide dibawah untuk anda mencuba membuka atau naik taraf kedai online anda.


Jadi sesiapa yang berminat, boleh datang ke kelas yang saya akan adakan pada cuti sekolah nanti. Tarikhnya akan diumumkan kelak!

TARIKH KELAS BERNIAGA ONLINE - 1 DISEMBER 2013 (AHAD 930 AM - 1230 PM)
BAYARAN : RM 150.00
TEMPAT : 10 ORANG SAHAJA

Follow post ini utk anda menerima update terkini utk kelas berkenaan!

0 comments :

Share with friends