Tuesday, September 25, 2012

Barang2 Borong Bezahra Trading/Borong China


Salam kawan2 semua. Mari kita tengok barang2 borongan saya sepanjang 2011 ini. Selain menjual secara retail dan wholesale, kami juga menerima tempahan untuk corporate gift dan sebagainya. Semua barang kami sourcing dari China. Alhamdulillah



Perkara penting kita sebagai peniaga perlu sentiasa peka, ialah perubahan dalam iklim atau trend perniagaan. Walaupun fokus diperlukan, namun bagi orang seperti saya yang cepat jemu dengan s esuatu jenis bidang dan barang, membawa masuk barang2 yang dikira sebagai trend adalah kunci utama kelansungan perniagaan. Bak kata pepatah "Asal Barang Jadi Wang"




Antara trend terkini barang borong dari China ialah segala yang berkaitan dengan kempen hijaukan alam sekitar. Ramai peniaga elektrik berbangsa Cina membawa masuk pelbagai jenis lampu LED yg jimat tenaga. Ramai peniaga korporat gift berbangsa Cina telah lama sourcing non woven bag dari China. Alhamdulillah trend yang saya dapat spot dan berjaya dengannya ialah trend Al Quran Digital dan jga trend beg2 untuk keperluan travel agency.

Sekiranya anda seorang ejen pemasaran ata freelance marketer dalam apa jua bidang yg ingin menggunakan khidmat saya sourcing barang terus dari China, saya boleh bantu anda. Hubungi saya 013 2779320 atau datang ke pejabat Bezahra Trading di Setapak. Hingga ketemu lagi dan salam rezeki mencurah2

0 comments :

Share with friends